Aap wil bureauwereld veroveren

21-04-2009 (10:15) - Bureaus

Om de introductie van zijn nieuw reclamebureau kracht bij te zetten, daagt Nieuwsgierig aapje Creative Concepts uit Baarn alle communicatie- en marketingmanagers van Nederland uit om hun beste briefing te mailen naar Nieuwsgierig aapje. De beste briefing wint een door het bureau bedacht communicatieconcept geheel voor nop.
 
Ieder merk heeft zijn verhaal en oorsprong: de wortels. Nieuwsgierig aapje gebruikt de wortels van merken om ruimte te maken voor groei en ontwikkeling. Die ruimte maakt Nieuwsgierig aapje door te wroeten en te vragen.

Nieuwsgierig aapje maakt werk voor Sdu Uitgevers, Aedes vereniging van woningcorporaties, Yokogawa, Nederlandse Federatie van Kankerpatiëntenorganisaties, ISBW en Cities.nl. Met een team van negen specialisten werkt het bureau aan merkconcepten, merkontwikkeling en geïntegreerde communicatie met een flinke dosis guerrillareclame.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch