Accor kiest Accenture Song voor contentproductie
Accor, een speler in de hospitality-sector, kiest Accenture Song voor het optimaliseren van hun contentproductie.
Deze samenwerking, gericht op het verhogen van schaalbaarheid en consistentie in marketingcommunicatie voor Accor's hotelmerken, zoals Sofitel Legend, Mövenpick en Mercure Hotels, speelt in op snel veranderende gastwensen. Met 'Content Atelier' van Accenture Song neemt Accor een grote stap in digitale marketing. Dit model, aangedreven door data, optimaliseert de kwaliteit en personalisatie van marketingcontent en vermindert de kosten, terwijl generatieve AI een rol speelt in de uitvoering.
Content Atelier
'Content Atelier' integreert fysieke en digitale communicatie, en is wereldwijd beschikbaar voor de marketeers van Accor. Het omvat alle contentproductiefasen: van briefing tot analyse en optimalisatie via Accenture's SynOps-platform. Het anticipeert op gastverwachtingen en economische trends, genereert meer websiteverkeer en creëert hypergepersonaliseerde en relevante klantbelevingen.
Authentieke verbindingen
Stéphanie Jaffré, SVP Digital Marketing & eCommerce bij Accor: "Gastvrijheid draait om authentieke verbindingen. Onze innovatieve digitale contentstrategie zorgt voor inspirerende en effectieve communicatie met onze gasten, precies op het moment dat het ertoe doet."
Patritia Pahladsingh, CEO en Managing Director Accenture Song Nederland: "Deze samenwerking met Accor is een mijlpaal in contentproductie. Met 'Content Atelier' brengen we onze creativiteit en technische expertise samen, om elk Accor-merk unieke, op maat gemaakte oplossingen te bieden."