ACE presenteert geïntegreerd bureau-aanbod

13-09-2022 (10:15) - Bureaus

De afgelopen twee jaar heeft ACE gebouwd aan een eigen het netwerk van inmiddels 12 bureaus, met ieder hun eigen specialisatie. Van branding, social en PR, tot digital, performance en media. Met de belofte ‘Made for the new world' gaat het netwerk vanaf deze maand ook geïntegreerd de markt op.
 
“De wereld om ons heen verandert in sneltreinvaart. Het wordt gevormd door nieuwe cultuur en nieuwe technologie. Om echte merkrelaties te kunnen bouwen, is ervaring en kunde nodig van beiden. ACE is gebouwd op deze twee assen, midden in de huidige tijdsgeest. Bij ons is een jonge mindset key. Vanuit die kracht helpen we merken om de connectie te vinden in de hedendaagse cultuur en voorop te blijven lopen in hun markt. Wij hebben regie en specialisatie verenigd. Eén team en één aanspreekpunt, met altijd de diversiteit van meerdere disciplines en perspectieven vanuit ons netwerk van bureaus”, zegt Rogier IJzermans, oprichter van ACE.
 

Acht bureaus gevestigd in Houthavens

Om deze geïntegreerde aanpak kracht bij te zetten, zijn acht bureaus per heden verenigd in de Amsterdamse Houthavens. Het gebouw heet ‘Club ACE’. Een open en inclusieve clubhuis gedachte, waar op nieuwe manieren wordt samengewerkt tussen de mensen van de bureaus en met klanten. Ook de kantoren in Utrecht en Rotterdam worden omgebouwd tot Club ACE omgevingen, zodat werknemers en klanten op alle locaties dezelfde ervaring hebben.
 

Over ACE

Tot het ACE-netwerk behoren: Born05, Blauw Gras, Glasnost, HERC, Airborne, Fitzgerald, IM Lounge, Newborn, Label A, Off The Record, AMARU en Content Icons. De groep werkt aan een geïntegreerd aanbod voor merken, die relevant willen blijven in de snel veranderende wereld. Er werken inmiddels zo’n 350 mensen. Merken als Unilever, 538, Porsche, Samsung, YoungCapital en Zalando, behoren tot het portfolio.
 

 


Media

Marketing

Economisch