ACT.agency investeert in AI met twee nieuwe krachten

ACT.agency investeert in AI met twee nieuwe krachten

15-09-2025 (09:48) - Bureaus

ACT.agency heeft twee technische krachten aangenomen om de integratie van AI binnen naar dienstverlening naar een hoger niveau te tillen. Dwayne Paisley-Marshall (ex-AKQA, Farfetch) en Zara van 't Hoff (ex-Validators) starten respectievelijk als Lead Creative Technologist en AI Specialist.

Focuspunten zijn de doorontwikkeling van ACT.onbrand, de eigen tool voor merkconsistentie en het ontwikkelen van nieuwe AI-gedreven proposities en tooling. Door AI niet alleen toe te passen, maar ook zelf tooling ermee te ontwikkelen, wil het bureau merken helpen om sneller, slimmer en consistenter te communiceren in een steeds complexere mediawereld.

Danijel Dercksen, Digital Director en Partner bij ACT.agency over de nieuwe talenten: "De vraag naar kwalitatieve, onbrand, content groeit bij merken met de dag, maar de marketingbudgetten staan tegelijkertijd onder druk. Met nieuwe proposities en eigen innovatieve tooling, willen we hier een oplossing voor bieden. Ons doel is om onze creativiteit schaalbaar te maken. Met Dwayne en Zara halen we expertise in huis die ons in staat stelt om niet alleen te experimenteren met nieuwe innovaties, maar ook te versnellen en op te schalen met eigen tooling."

 


Media

Marketing

Economisch