AI-uitzendbureau Freeday lanceert eerste campagne

05-06-2023 (14:41) - Bureaus

Het digitale uitzendbureau Freeday, dat gebruikmaakt van AI-medewerkers, lanceert zijn eerste merkcampagne. Met filmproductie bureau Trenchcoat Film hebben ze hun missie vertaald naar de campagne die te zien zal zijn op hun YouTube-, LinkedIn- en Vimeo-pagina's.

Het Rotterdamse bureau werd opgericht in 2021. 

Weekend vanaf donderdagmiddag

“Stel je een wereld voor waarin alle teams ondersteuning krijgen van digitale medewerkers die de alledaagse, repetitieve taken uitvoeren, zodat mensen zich kunnen concentreren op wat er echt toe doet. In de vier korte films nemen we je mee op een reis waarbij individuen onze visie echt beleven: hun weekend begint op donderdagmiddag. Het vertegenwoordigt het potentieel voor verbeterde productiviteit, een betere balans tussen werk en privéleven en het vrijmaken van creatieve capaciteiten”, zegt marketingdirecteur Mathijs van der Kooi van Freeday.

Freeday heeft een digitaal personeelsbestand, wat gebruikt kan worden om productiviteit te verhogen op de gebieden KYC, Customer Service, HR en Accounts Payable.


Media

Marketing

Economisch