Amacx Sports Nutrition kiest voor New Story

19-02-2024 (11:33) - Bureaus

Na een pitchtraject heeft Amacx Sports Nutrition gekozen voor New Story als hun partner voor digitale marketing. Een samenwerking die gericht is op het ondersteunen van Amacx bij internationale groei.

De focus van de samenwerking ligt op het versterken van de digitale marketing van Amacx Sports Nutrition, waaronder het vergroten van de internationale online aanwezigheid, het optimaliseren van de webshop en het implementeren van conversation rate optimization strategieën om zowel klanttevredenheid als conversies te maximaliseren.

Samenwerking

Alain Manche, Managing Director Branding & Performance bij New Story: "Deze samenwerking tussen New Story en Amacx Sports Nutrition is een bewijs van onze digitale marketingexpertise. Na een succesvolle pitch waarin we ons hebben onderscheiden van namen zoals Adwise, zijn we vastberaden om Amacx Sports Nutrition te helpen uitgroeien tot een topmerk op internationale schaal."
"De keuze voor New Story als onze digitale partner was een logische stap. Met hun expertise zijn we klaar om onze internationale ambities waar te maken. We kijken erg uit naar deze samenwerking", voegt Gino Vierhouten, Managing Director bij Amacx Sports Nutrition, tot slot toe.
 


Media

Marketing

Economisch