Amplifon kiest Monks voor wereldwijde uitrol van content-at-scale-model

Amplifon kiest Monks voor wereldwijde uitrol van content-at-scale-model

21-05-2025 (13:01) - Bureaus

Monks gaat Amplifon ondersteunen bij het opzetten van een content-at-scale-model, voor onder andere haar Nederlandse merken Beter Horen, Comfoor en EmiD. Het model verbindt wereldwijde en lokale teams en optimaliseert de klantervaring.

Een centraal expertisecentrum zal worden opgezet vanuit Milaan, waar Amplifon’s hoofdkwartier gevestigd is, en worden verbonden met lokale teams in belangrijke markten, die de creatieve, taalkundige en culturele nuances in elk land voor hun rekening zullen nemen. Met het model kan Amplifon hyperpersonalisatie op grote schaal toepassen en een betere klantervaring bieden.

Een multidimensionaal merk

"We hebben een nieuwe visie en een nieuw ecosysteem nodig in onze branche", zegt Vanessa Hofland, Managing Director van Monks Nederland. "Dit ecosysteem verbindt het beste talent met de beste technologie. Hiermee helpen we Amplifon de beste klantervaring te bieden door middel van snelheid, kwaliteit en kostenbesparingen.”

Giuseppe Azzone, Managing Director van Monks Italië, voegt hieraan toe: "We zijn enthousiast om deze nieuwe aanpak bij Amplifon te introduceren, die zorgt voor meer wereldwijde consistentie en schaalbaarheid. Door de marketing te organiseren vanuit een expertisecentrum in Milaan en verbindingen met lokale teams, leggen we samen de basis voor een multidimensionaal merk dat nieuwe manieren creëert om dagelijks en overal contact te maken met haar consumenten."

Amplifon gaat samenwerken met Monks voor haar wereldwijde markten, waaronder de Verenigde Staten, Canada, Italië, Spanje, Portugal, Frankrijk, Australië, Nieuw-Zeeland, Duitsland, Zwitserland, België en Nederland. 


Media

Marketing

Economisch