Babilou Family Nederland kiest Happy Horizon

20-11-2023 (12:15) - Bureaus

Kinderopvang organisatie Babilou Family Nederland heeft Happy Horizon gekozen als full service bureau. Er is een volledig team rondom de kinderopvang samengesteld om alle consumentenmerken van Babilou Family Nederland op diverse gebieden te ondersteunen. Happy Horizon richt zich de komende periode op zowel wervingscampagnes voor medewerkers als op het aantrekken van nieuwe families en kinderen.

Sinds 2021 zijn BLOS kinderopvang, Christelijke Kinderopvang BijdeHandjes, Kinderopvang Zonnekinderen en Zein International Childcare onderdeel van Babilou Family Nederland. Babilou Family is een van 's werelds vijf grootste kinderopvangorganisaties, met wereldwijde betrokkenheid bij 57.000 gezinnen in 12 landen. Het team van Babilou Family Nederland telt zo’n 2500 medewerkers op 324 locaties in Nederland, waar wordt gewerkt aan de optimale ontwikkeling van kinderen.

Caroline Bollema, Digital Marketing Manager bij Babilou Family Nederland, is trots op de samenwerking: “Met Happy Horizon hebben we niet alleen een bak aan expertise in huis gehaald; het team voelt als een verlengstuk van ons. Deze onderlinge collegialiteit is voor ons net zo belangrijk als expertise en creativiteit.”

Schaalbare oplossing

Babilou Family Nederland heeft voor Happy Horizon gekozen vanwege de schaalbare oplossing. Happy Horizon creëert campagnes op basis van marketingautomatisering die ruimte bieden voor personalisatie op het niveau van de merken en locaties. Dit wordt vervolgens vertaald naar recruitment, waarbij de campagnes worden geoptimaliseerd op basis van de vacatures die lokaal beschikbaar zijn. Dit benadrukt de kracht van Babilou Family Nederland, die met verschillende merken/proposities en locaties altijd in de buurt is.

"Het is een groot en complex vraagstuk, maar samen vormen we een geweldig team dat over verschillende disciplines samenwerkt, waarin alle benodigde specialisaties vertegenwoordigd zijn”, zegt Victor Ribot, Managing Director bij Happy Horizon. “Onze inzet voor deze samenwerking omvat ook een aanzienlijke focus op data in combinatie met creativiteit. We streven ernaar om met succes meerdere teams van Babilou Family Nederland te bedienen, elk met hun eigen propositie en doelgroep. We pakken dit aan met veel toewijding en enthousiasme." 


Media

Marketing

Economisch