Bauhaus kiest voor De Reclamefabriek , N=5 en Somention na bureau oriëntatie
Bauhaus, de nummer één bouwmarkt van Duitsland, met vier vestigingen in Nederland, heeft na een bureau oriëntatie voor De Reclamefabriek gekozen, als partner voor alle actiematige communicatie. De beslissing is gebaseerd op hun bewezen trackrecord en de innovatieve en pragmatische aanpak van het bureau.
Bauhaus zocht naar een pragmatisch reclamebureau dat in staat is om strategische concepten naadloos te vertalen naar diverse marketingmaterialen, zoals folders (zowel print als digitaal), online assets en POS materialen. Daarnaast was de behoefte aan een geavanceerde oplossing voor het stroomlijnen van hun workflow een cruciaal aspect van hun keuze.
De Reclamefabriek zal daarnaast ook gaan samenwerken met N=5, het strategische merkbureau en Somention het social bureau voor Bauhaus.
Markus Pieters bij Bauhaus: "Een reclamebureau dat actief bijdraagt aan het ontwikkelen en maken van alle actiematige materialen en tegelijkertijd automatisering inzet om onze workflow te optimaliseren is precies wat wij nodig hebben”. We hebben het volste vertrouwen in onze samenwerking en kijken uit naar wat we samen kunnen bereiken."