BOOM verstevigt positie in publieke sector met overname Zuiver C

BOOM verstevigt positie in publieke sector met overname Zuiver C

12-06-2025 (15:56) - Bureaus

BOOM strategie en communicatie neemt Zuiver C over, en versterkt daarmee zijn positie als toonaangevend bureau in het publieke domein. Zuiver C is al meer dan tien jaar actief als communicatiebureau in het publieke domein met een focus op het (basis)onderwijs.

Andrea Hodzelmans, oprichter van Zuiver C: "De organisatie heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld van uitvoerend communicatiepartner tot een bureau met communicatieve slagkracht. De aansluiting bij BOOM is een logische vervolgstap in deze ontwikkeling."

Opereren onder eigen naam

Zuiver C blijft onder eigen naam opereren en behoudt de werkwijze die klanten kennen: fris, snel, betrokken en met hoge kwaliteit. Tegelijkertijd brengt de overname nieuwe kansen. BOOM heeft plannen om Zuiver C verder te laten groeien en het werkveld te verbreden.

Heleen Verhoeven, senior ontwerper bij Zuiver C hierover: "Andrea heeft goed voor ons gezorgd door ons onder te brengen bij een solide bureau als BOOM. Ik ben blij dat Zuiver C als merk en team blijft bestaan. En dat we met BOOM nog verder door kunnen groeien, want die potentie is er zeker. Ook is het uitdagend dat ons werkgebied breder wordt."

Uitbreiding andere publieke sectoren

Naast het onderwijs, waar Zuiver C al stevig is geworteld, is het doel om de impact van Zuiver C verder uit te breiden naar zorg en andere publieke sectoren. Door teamwork met BOOM kan Zuiver C haar opdrachtgevers bovendien ondersteunen op gebieden waarin BOOM al sterk is, te weten: strategie, change en omgevingsmanagement.

Eerder dit jaar werd ook het digital agency Smartner al aan BOOM toegevoegd, waarmee ook de digitale tak van BOOM is versterkt.

Andrea Hodzelmans draagt de organisatie over vanwege gezondheidsredenen. Zij zorgt voor een gedegen overdracht aan BOOM. "De afgelopen maanden hield één ding me op de been: ervoor zorgen dat mijn team en onze klanten in de beste handen terechtkomen. Ik ben er trots op dat dit gelukt is met deze overname. Met pijn in mijn hart, maar ook vertrouwen draag ik Zuiver C over. Het was een bruisend avontuur en ik kijk met dankbaarheid terug."


Media

Marketing

Economisch