Branchevereniging IAB verwelkomt Exterion Media

10-12-2015 (11:01) - Bureaus

Branchevereniging voor digitale marketing Interactive Advertising Bureaus (IAB) verwelkomt een nieuwe sponsor: Exterion Media. 
 
IAB Nederland geef aan hiermee een productief jaar tegemoet te gaan met als doel de digitale marketingbranche te stimuleren en te doen groeien.

Guy Grimmelt, Marketing & Business Development Director van Exterion Media zegt over het sponsorship: ‘We willen onze digitale groei verder brengen op diverse vlakken, zoals Digital Out-of-Home, mobile en data en daarom hebben we er, naar aanleiding van de prettige gesprekken met Govaert en Nathalie, voor gekozen om door middel van een sponsorship een inhoudelijke bijdrage aan het vak te realiseren opdat ons medium als geheel ook verder komt.’

Twee huidige sponsoren hebben besloten hun samenwerking met IAB Nederland te verlengen. Zo heeft De Persgroep Nederland IAB Nederland haar support het komende jaar weer toegezegd. Ook Result Recruitment blijft IAB Nederland in 2016 versterken.

 


Media

Marketing

Economisch