Buro Benk en Rode Kruis: dikke plus
21-04-2008 (10:25) - Bureaus
Buro Benk heeft voor het Nederlandse Rode Kruis de campagne ‘Een Dikke Plus op je CV’ ontwikkeld en uitgevoerd. Het Rode Kruis is met haar partners Rabobank, Unilever en Booz Allen Hamilton op zoek naar coördinatie-, organisatie- en communicatietalenten uit het studentenleven. Gemotiveerde studenten met hun hart op de goede plek kunnen in het laatste jaar van hun studie organisatorische en bestuurlijke ervaring op doen. In dertien universiteitssteden bevinden zich Rode Kruis studentendesks. Deze desks bedenken en voeren activiteiten uit voor het Nederlandse Rode Kruis waarin zij medestudenten betrekken. Het is aan de studentendesks om studenten in hun stad als vrijwilligers te betrekken bij activiteiten die zij zelf bedenken, opzetten en coördineren.Om met de wervingscampagne onder de aandacht van alle studenten te komen, is deze week een outdoor campagne gestart op meer dan negentig NS-stations. SLAM!FM is mediapartner met radiospots, online exposure en vermelding van de campagne in de nieuwsbrief. Alle CV’s kunnen de studenten uploaden via www.EenDikkePlusopjeCV.nl. Ook is er gekozen voor een regionale insteek. De dertien studentendesks zorgen voor een uitgebreide distributie van posters en flyers op universiteiten en hogescholen, studentenverenigingen en studentenkroegen. Iedere studentendesk heeft een regionale website via www.Studentendesks.nl en verstuurt elk zijn eigen persbericht.