
Daymakers in handen van Amerikaanse ITA
De Amerikaanse ITA Group, specialist in engagementoplossingen, neemt het Utrechtse experience bureau Daymakers over. De strategische overname focust zich op het versterken van de lokale aanwezigheid en capaciteiten van ITA Group in Europa.
Daymakers, ontstaan uit de fusie van FX Agency en D&B Eventmarketing, laat bedrijfscommunicatie tot leven komen door activerende campagnes en ervaringen op het gebied van events, content en technologie. Door de overname krijgt het bureau directe toegang tot internationale capaciteiten, terwijl het eigen team en de eigen cultuur behouden blijven.
Lokale experiences
Voor de klanten van Daymakers verandert er niets, op twee punten na. Zo krijgen internationale klanten voortaan lokale ondersteuning. Bovendien wordt de technologie en platforms van Daymakers internationaal beschikbaar gemaakt, waardoor er schaalvoordelen voor Nederlandse klanten ontstaan.
"Deze overname vormt een logische volgende stap in onze groeistrategie en onderstreept onze toewijding om onze klanten te bedienen, waar zij ook zaken doen", vertelt Sarah Haines, President Event Solutions bij de ITA Group. "Met meer dan 400 teamleden die zich richten op eventoplossingen op meerdere continenten, zijn we gepositioneerd om uitzonderlijke, lokaal geleide experiences te leveren die doelgroepen in heel Europa en wereldwijd inspireren en motiveren."