C2B en Netprofiler nieuwe digital partner van pannenkoekenmerk Jan

12-03-2024 (14:18) - Bureaus

Creative contentbureau C2B en online marketingbureau Netprofiler (beiden onderdeel van de LevelUp Group) gaan aan de slag voor foodmerk Jan. Het oer-Hollandse merk – bekend om haar pannenkoeken, poffertjes en pizzadeeg – wil onder meer haar brand awareness vergroten en top-of-mind zijn bij de doelgroep.

De samenwerking bestaat uit een geïntegreerde content- en mediastrategie, always-on contentcreatie, campagnes en community management voor TikTok, Facebook en Instagram. C2B & Netprofiler werken hierbij vanuit één geïntegreerd team De eerste uitingen zullen vanaf april zichtbaar zijn.

“Families worden blij van Jan en wij van de aanpak van C2B en Netprofiler. We waren op zoek naar een bureau wat onze social activiteiten naar een hoger niveau kon tillen, vanuit een duidelijk strategisch plan voor de lange termijn. In C2B en Netprofiler vonden we twee specialisten met één aanspreekpunt. Hun ruime ervaring met food brands, en dat ze ons wisten te verrassen op zowel creatief als strategisch vlak, was doorslaggevend voor onze keuze”, aldus Niels Roodenrijs, Sr. Brand Manager van Jan.

Tim Meuleman, Director van C2B: “We zijn erg blij Jan te verwelkomen als nieuwe klant. Jan is een vrolijk, op en top Nederlands merk met veel grote (én kleine) liefhebbers. Dat is een type merk die perfect bij ons past, waarbij we met onder andere creatieve en slimme formats het merk (nog) steviger in de markt gaan neer zetten.”

 


Media

Marketing

Economisch