CBS en vanPuffelen slaan handen ineen

10-04-2009 (10:46) - Bureaus

CBS Outdoor en vanPuffelen, Reclame Buiten gaan samenwerken. De exploitanten van buitenreclame bieden gezamenlijk het Herstelpakket aan: een netwerk met billboards op verschillende A-locaties in de Randstad, tegen een aantrekkelijk tarief. Deze oplossing maakt het voor adverteerders mogelijk om in deze economisch ongunstige periode, waarin kostenbesparingen en bevroren mediabudgetten centraal staan, billboards op optimale wijze in hun mediamix toe te passen.

CBS Outdoor en vanPuffelen, Reclame Buiten hebben voor het Herstelpakket hun billboardnetwerken gecombineerd. Ze bieden 125 zogeheten vlakken aan op A-locaties in een groot gebied. De billboards zijn onder meer te vinden in Rotterdam, Den Haag en de Haarlemmermeer, inclusief Schiphol. Het gaat om billboards met affiches achter glas, van binnenuit verlicht en roterend, de zogenaamde Superspreads en Multivisions. De actie loopt van periode 9 (21 april tot en met 4 mei) tot en met periode 11 (19 mei tot en met 1 juni).
 


Media

Marketing

Economisch