CHUNK zoekt talent en verloot MacBook Gold

18-06-2015 (13:10) - Bureaus

Om talent aan te trekken,  is CHUNK de actie 'Misdaad Loont!’ gestart. Het bureau roept mensen op om een vriend of vriendin te verraden door hem of haar bij Chunk aan te geven als talent. Onder de succesvolle verlinkers wordt een MacBook Gold verloot. 'Verraden' kan via Facebook, Twitter, LinkedIn of via de actiesite Misdaadloont.nl.

Talent krijgt bij CHUNK uitgebreide begeleiding binnen de eigen organisatie; het bureau organiseert elke 2 maanden een masterclass met een topper uit het vak. Daarnaast krijgt elk talent een persoonlijke coach, die op basis van het persoonlijke profiel het talent verder helpt te ontwikkelen.

CHUNK is een digitaal bureau met focus op consumer journeys en  creëert van daaruit digitale campagnes, ecommerce sites en zelfs complete (digitale) merken.CHUNK werkt direct voor A-merken als Vodafone, Philips, DE Masterblenders, Randstad en HEMA.


Media

Marketing

Economisch