Clementoni kiest #spon voor Influencer Marketing

09-06-2023 (13:46) - Bureaus

Clementoni, producent van educatief speelgoed en spellen, heeft  #spon Influencer Marketing gekozen voor hun influencer marketing. Tijdens deze samenwerking zal #spon verschillende ambassadeurs inzetten om de diverse producten van Clementoni gedurende het najaar bekendheid te geven.

Anouk Hendriks, Marketing and Sales Manager Benelux voor Clementoni:  "Met hun ervaring en expertise op het gebied van influencer marketing, zijn we ervan overtuigd dat #spon ons dagelijks kan ontlasten en de naamsbekendheid van Clementoni in Nederland aanzienlijk zal verhogen."

In samenwerking met #spon, zal Clementoni zich richten op verschillende productgroepen en hoogwaardige content creëren voor gebruik op hun eigen social media kanalen. Een belangrijk doel van deze campagne is om het recent opgezette Instagram account van Clementoni Nederland, @clementonitoys_nl, te laten groeien. Het innovatieve aan deze samenwerking is dat #spon Influencer Marketing nieuwe marketing concepten, manieren van werken en marketingtechnieken zal inzetten om de marketingdoelstellingen te behalen door middel van influencer marketing.

Koen Dulfer, samen met Eelco Kingma, mede-eigenaren en oprichters van #spon en Kim Hermes, Projectmanager, zullen de drijvende krachten zijn achter deze samenwerking. "#spon is enthousiast om aan dit project te beginnen en de producten van Clementoni onder de aandacht te brengen bij de doelgroep. Daarbij kennen we Anouk al jaren, en weten we dat we samen in staat zijn om mooie dingen te creëren", zei Koen.

De belangrijkste campagne momenten zullen liggen in de zomer, bij de start van het nieuwe schooljaar en aan het einde van het jaar, met een focus op de periode voor Sinterklaas.

 


Media

Marketing

Economisch