Closed on Monday's Unsettle schopt merken uit hun comfortzone
Closed on Monday lanceert Unsettle: een strategie die merken uitdaagt om dat eerste ongemakkelijke gevoel te omarmen dat nodig is om grenzen te verleggen en werk te maken dat niet alleen anders voelt, maar ook echt het verschil maakt in een wereld vol verandering.
Oprichter Gookie Sassen: "Comfortzones zijn plekken waar ideeën slapen. Met Unsettle moedigen we merken aan om risico's te omarmen, nieuwe paden te bewandelen en werk te maken dat niet genegeerd kan worden. De wereld verandert sneller dan ooit. Platforms zoals TikTok en Instagram tonen hoe creatief consumenten zelf zijn. Als merk kun je niet aanhaken, je moet voorop lopen. Dat lukt alleen als je het voorspelbare achter je laat en de kracht van ongemak omarmt."
Begin elke week met lef
Bij Closed on Monday begint Unsettle elke week met lef. Op maandag zijn de deuren gesloten voor commercie en wijd open voor non-profits. Zonder facturen, maar vol creatieve energie. "Dat we op maandag dicht zijn, is onze meest Unsettle gedachte," zegt Sassen. "Het laat zien dat anders durven kiezen niet alleen goed voelt, maar ook dat het ook echt helpt voor non-profits én merken. Merken die vasthouden aan het voorspelbare raken hun publiek kwijt. Met Unsettle zorgen we ervoor dat merken niet volgen, maar het gesprek leiden."
Unsettle your next move? Ontdek hier hoe.