Coebergh Communicatie & PR aan de slag voor Kinderpostzegels, Urban Arrow, Momentum Capital en Nextens
Coebergh Communicatie & PR, meldt vier nieuwe opdrachtgevers. Kinderpostzegels, Urban Arrow, Momentum Capital en Nextens.
Kinderpostzegels: in 2024 viert Kinderpostzegels haar 100-jarig bestaan met opvallende samenwerkingen, spannende activiteiten en een kinderpostzegelactie. Coebergh gaat ervoor zorgen dat dit de aandacht krijgt die het verdient.
Urban Arrow: bekend van de elektrische bakfietsen, en pionier op het gebied van steden leefbaarder maken, kiest voor Coebergh om verder te bouwen aan landelijke naamsbekendheid en het vergroten van de engagement.
Momentum Capital: deze investeringsmaatschappij en incubator die durft te investeren waar velen het laten afweten en inmiddels meerdere duurzame organisaties heeft grootgebracht, werkt met Coebergh om het verhaal van hun participaties en leiderschap te verspreiden.
Nextens: de marktleider in fiscale software werkt samen met Coebergh om deskundigheid en opinie over fiscale zaken zodanig te formuleren en verspreiden dat het de bekendheid en reputatie van de organisatie versterkt.