Cognito uitgeroepen tot Agency of the Year
Cognito is in Londen uitgeroepen tot Agency of the Year bij de Corporate & Financial Communications Awards 2024. Deze onderscheiding onderstreept Cognito's bijdrage aan het vormgeven van de toekomst van corporate communicatie in een tijd waarin betrokkenheid van stakeholders cruciaal is.
De Corporate & Financial Communications Awards worden uitgereikt door Communicate Magazine en belonen jaarlijks uitmuntende prestaties, leiderschap, creativiteit en impact in het corporate-communicatiedomein. Het programma van dit jaar stond in het teken van het groeiende belang van diverse stakeholders, die ongekende toegang hebben tot bedrijfsinformatie en daarmee grote invloed uitoefenen op het merk, de strategie en de positie van een bedrijf.
“We zijn blij en dankbaar met ons team van getalenteerde collega's. Het is onze missie om betekenisvolle impact te leveren met een goede dosis creativiteit. Deze Award inspireert ons om deze missie wereldwijd uit te dragen, de juiste doelgroepen te bereiken en ons te blijven inzetten voor de reputaties van onze klanten. Zoals uit ons laatste surveyrapport ‘Reputations Matter in a Volatile World,’ blijkt, is een sterke reputatie van vitaal belang – en essentieel voor zakelijk succes”, zegt Richard Neve, Cognito Amsterdam & Cognito Düsseldorf.
Het juryrapport vermeldde: ‘Deze onderscheiding onderstreept dat Cognito zich blijft inzetten om voorop te lopen in innovatie. Als een vooruitstrevend en flexibel bureau heeft Cognito recent artificial intelligence omarmd met de lancering van CognitoGPT, een veilige AI-tool die de betrokkenheid van klanten verbetert via strategische discussies over de impact van AI op communicatie. Ook laat Cognito een sterke performance zien in de duurzaamheidssector, waar Cognito belangrijke opdrachten heeft binnengehaald van organisaties zoals Xpansiv en het Voluntary Carbon Markets Integrity Initiative.’