Consultancy Voice van Natalia Forster helpt merken hun ware stem te vinden

Consultancy Voice van Natalia Forster helpt merken hun ware stem te vinden

10-09-2025 (11:40) - Bureaus

Natalia Forster lanceert Voice, een consultancy dat strategische bedrijfsontwikkeling combineert met menselijk inzicht. Het business therapie-lab helpt mensen, merken en organisaties hun authetieke stem terug te vinden en die te gebruiken om een succesvol bedrijf op te bouwen.

Foto credit: Lena Leiko

Voor de oprichting van Voice was Natatlia Forster twee jaar lang Managing Director van GUT Amsterdam. Ook bij andere topbureaus gaf ze leiding aan creatieve teams, zoals TBWA\Neboko, McCann, Ogilvy, StrawberryFrog, 180 Amsterdam en Wieden+Kennedy.

Het paradepaardje van Voice is de VEMM (VOICE Essence Map Method), een eigen framework dat mensen, founders en merken meeneemt op ontdekkingsreis naar zichzelf. Net als bij persoonlijke introspectie helpt deze methode unieke verhalen en waarden bloot te leggen. Diep luisteren is de belangrijkste troef om het onderscheidende vermogen van deelnemers te ontdekken.

Onzekerheden onder ogen zien

Natalia Forster: "In een wereld vol herhaling is jouw 'essence' je sterkste onderscheidende factor. VOICE draait om het terugvinden daarvan en het gebruiken als katalysator om een bloeiend bedrijf te bouwen. De business therapie-aanpak van VOICE combineert strategische helderheid met emotioneel inzicht - en helpt klanten niet alleen overleven, maar écht groeien door te staan voor iets authentieks, iets dat resoneert en niet te kopiëren is."

De aanpak van Foster heeft al meerdere merken, CMO’s en founders geholpen. Eén van hen is Mali Okoi-Obul,  founder van OUR HOUSE. "Vanaf het begin daagde ze me uit om mijn onzekerheden onder ogen te zien, mijn ambities te verduidelijken en een echte visie voor het bedrijf te formuleren. Tijdens het proces hielp ze me om mezelf helder te zien, en gaf ze me vooral het vertrouwen om die visie publiekelijk te claimen." 


Media

Marketing

Economisch