Creatief duo TBWA\Neboko verhuist naar Dept

Creatief duo TBWA\Neboko verhuist naar Dept

08-10-2025 (17:03) - Bureaus

Dept versterkt het creatieve team in Nederland met de komst van het creatieve duo Rens Quirijnen en Helen Fernando. Beiden beginnen als Associate Creative Directors en brengen samen meer dan tien jaar ervaring mee in het ontwikkelen van prijswinnende campagnes voor merken als Ford, Volvo en Philips.

Quirijnen en Fernando maken de overstap na bijna vijf jaar bij TBWA\Neboko, waar zij werkten aan campagnes voor onder andere Albert Heijn, McDonald’s en NS. Eerder waren zij actief bij bureaus als Ogilvy, FHV/BBDO, Grey en Het PR Bureau. Hun werk werd bekroond met meer dan dertig nationale en internationale prijzen, waaronder vijf Cannes Lions.

Rens Quirijnen en Helen Fernando: "Toen onze gesprekken met Dept begonnen, waren we direct enthousiast over de mensen en de energie. Er heerst hier een groot gevoel van optimisme en positiviteit. In combinatie met de internationale creatieve kansen voelt de keuze heel natuurlijk. We kunnen niet wachten om samen met inspirerende mensen mooi werk te maken, dat is het mooiste deel van dit vak." 

Verschillende specialiteiten

Het duo staat bekend om het combineren van scherpe inzichten met sterke ideeën. Waar zij hun loopbaan begonnen met opvallende PR-stunts en activaties, richten zij zich inmiddels op geïntegreerde 360°-campagnes en tv-commercials met zowel culturele als zakelijke impact.

Ramin Bahari, Creative Director bij DEPT® Nederland: "Rens en Helen zijn het type creatieven dat scherpe inzichten weet te vertalen naar grote ideeën die cultuur kunnen raken. Het werk dat zij hebben gemaakt spreekt voor zich, maar vooral hun nieuwsgierigheid en positieve houding sluiten naadloos aan bij de mentaliteit van Dept. Ik kijk ernaar uit om samen met hen werk te maken dat ertoe doet."


Media

Marketing

Economisch