
Creatief team Finally versterkt door Björn van der Most en Jessica Looman
Dubbele versterking voor Finally an Agency. Björn van der Most en Jessica Looman zijn namelijk gestart als respectievelijk Senior Creative Strategist en Junior Content Creative. De uitbreiding rijmt met de strategische koers van het Rotterdamse bureau, waarbij creatieve regie, verhalende kracht en geïntegreerde contentcreatie centraal staan.
Björn werkte bij verschillende bureaus, waaronder Natwerk, en ontwikkelde zich tot een multidisciplinair creatief met een scherp strategisch kompas. "Bij Finally komen mijn passies voor schrijven en strategie mooi samen", vertelt hij. "Er wordt hier verwacht dat je eigenaarschap neemt over je idee, van A tot Z. Dat betekent werken over de grenzen van je discipline heen, en dat past perfect bij mij. Ik bemoei me graag tot aan de oplevering met de rode draad."
Jessica startte in 2023 bij mediabureau Wavemaker als AV specialist en gaat nu de stap maken naar een meer creatieve rol. "Ik wilde zélf creëren, niet alleen coördineren", zegt ze. Met haar kennis van media, haar contentgedreven aanpak en haar eigen TikTok-community van ruim tienduizend volgers brengt ze een frisse blik op hoe merken zich kunnen onderscheiden in de dagelijkse stroom van content.
Aanvullende expertises
Met de versterking van Björn en Jessica bestaat de creatieve afdeling van Finally uit tien man. "We groeien mee met de vraag", vertelt Lisette Samplonius, Managing Director bij Finally an Agency. "Maar het gaat ons niet om nog méér, het gaat om nóg beter. Door deze aanvullende expertises toe te voegen, kunnen we opdrachtgevers compleet bedienen."
De versterking past binnen de koers die Finally eerder inzette. Meer nadruk op conceptuele regie en het uitdagen van zowel opdrachtgevers als het eigen team zijn speerpunten in de aangscherpte bureaustrategie. Lisette: "Groeien werkt pas echt als je blijft challengen - dus ook jezelf."