Creative Media Network (CMN) neemt Retail Republic over

19-03-2024 (09:15) - Bureaus

Met deze overname haalt CMN extra verdieping in huis op het gebied van concepting, creatie en strategische communicatie.

“We zijn vanaf nu in staat om onze klanten nog betere creatievere oplossingen aan te bieden,” zegt Doeke de Steur, CEO van Creative Media Network. “Bij Retail Republic vonden we de magie en bezieling die nodig is om onze klanten nog beter te bedienen. We vonden elkaar direct in de ‘hup-ter-zake’-mentaliteit. Het helpt ons om onze ambitie - in de sterk veranderende markt- extra kracht bij te zetten.”

Pieter Brusman en Sandra Willemse, founders van Retail Republic, delen zijn enthousiasme over de toekomst. Pieter Brusman: "Wij zijn echt blij met de aansluiting bij Creative Media Network. Want door onze krachten te bundelen, worden we nog slagvaardiger en innovatiever. Op deze wijze kunnen we nog slimmere campagnes creëren. En dit gaat uiteindelijk leiden tot groei voor onze klanten.”

Sandra Willemse: “Slim denken en snel handelen zijn sterk verankerd in het DNA van beide bedrijven, en dat vormt de basis voor de synergie tussen beide organisaties. We vonden in CMN een club van gedreven vakmensen, bouwers en liefhebbers. We voelen ons ontzettend welkom en kijken ernaar uit om samen te vliegen.”

Creative Media Network heeft 55 specialisten in diverse contentdisciplines, zoals creatie, design, publishing, fotografie, videoproducties en technologie. Als netwerk van succesvolle creatieve reclame- en productiebedrijven biedt Creative Media Network uitgebreide ondersteuning aan retailers, merken en marketingbureaus, waaronder Kruidvat NL, Kruidvat BE, Praxis, Bidfood, Hoogvliet Supermarkt en vele andere.

Retail Republic
, is ruim 10 jaar succesvol in de Retail en B2B. Het bureau creëert impactvolle marketingcampagnes en bedient klanten als PostNL, ABN AMRO, Cognizant, Schoonenberg Hoorsupport, Vodafone-Ziggo, Koninklijke Jumbo, Superkeukens.


Media

Marketing

Economisch