![Crocodile Agency aan de slag voor Verkade en Sultana](/public/image/2025/schermafbeelding_2025-02-14_om_14.25.40.png)
Crocodile Agency aan de slag voor Verkade en Sultana
Het Turkse zoetwaren- en snackbedrijf pladis, bekend van de merken Verkade en Sultana, heeft Crocodile Agency gekozen als creatief bureau voor alle below the line activiteiten in de Nederlandse markt.
Het bureau gaat aan de slag om de naamsbekendheid van de merken Sultana en Verkade in Nederland te vergroten onder een jongere doelgroep door middel van onder andere strategische ondersteuning, het creëren van always-on content, media inzet en influencer campagnes. De samenwerking is inmiddels van start gegaan.
Roderick Hietbrink, Head of Marketing: “De samenwerking met Crocodile Agency is voor ons een logische stap. De afgelopen jaren hebben we voor zowel Verkade als Sultana nieuwe brand platforms opgezet, waarbij de focus heeft gelegen op onze “bought” media. Nu is tijd om de verdieping aan te brengen in onze merken. In Crocodile Agency hebben we de aangewezen partner gevonden om onze merken verder te brengen op onze social kanalen en onze owned en shared media strategie uit te rollen’’.
Samen met pladis gaat Crocodile Agency de uitdaging aan om de nieuwe generatie te bereiken. “We vinden het geweldig dat we creatief en strategisch aan de slag mogen voor iconische merken als Verkade en Sultana. We kijken uit naar een fantastische samenwerking met de teams en zijn inmiddels al druk aan de slag met de uitrol van de strategieën voor beide merken waar we vorig jaar hard aan hebben gewerkt”, aldus Tamara Couperus, founder van Crocodile Agency.
Het eerste werk van het bureau staat inmiddels live op de social kanalen van Verkade, Sultana en verschillende influencers waarmee is samengewerkt.