
CZ kiest ACE als nieuwe lead agency
Zorgverzekeraar CZ heeft ACE gekozen als nieuwe strategische en creatieve partner. Het Amsterdamse bureau wordt als nieuwe lead agency verantwoordelijk voor de nieuwe merkpositionering, merkcreatie en de vertaling naar campagnes, communicatie en sociale en digitale touchpoints.
Eerder werk voor merken als ABN AMRO en YoungCapital gaf CZ de aanleiding om ACE uit te nodigen voor een pitch. Onlangs werd ACE ook al lead agency voor de merken Schiphol en HAK. Nu kiest ook CZ, met bijna 4 miljoen klanten, voor de full-service propositie van ACE.
Denise van der Veeke, sr. campagnemanager CZ: 'Vanaf het eerste moment voelde het team van ACE als een verlengstuk van onszelf. Ze begrepen onze uitdagingen, challengden ons en wisten ons te verrassen met een fris concept dat de juiste emotionele snaar raakt.'
Harm Balvers, Head of Strategy bij ACE: 'CZ staat als zorgverzekeraar voor een mooie uitdaging. Hoe vallen we op in een markt waar dienstverlening en communicatie nauwelijks onderscheidend zijn? Wij zijn trots dat we samen met het team van CZ, voor zo’n sterk Nederlands merk een vernieuwende positie kunnen ontwikkelen.'