DEPT en Beiersdorf breiden samenwerking uit naar Frankrijk
De samenwerking tussen DEPT en Beiersdorf wordt – na een succesvol jaar en geslaagde pitch – uitgebreid naar Frankrijk. Het digitalmarketingteam van DEPT zal hun expertise op het vlak van zoekmachineoptimalisatie, communitymanagement, website-optimalisatie en social media inzetten om de digitale aanwezigheid van Hansaplast (bekend als Elastoplast in Frankrijk) en Eucerin in Nederland, België en nu ook in Frankrijk te versterken.
De uitbreiding naar Frankrijk brengt nieuwe uitdagingen met zich mee, zoals het verschil in taal tussen Belgisch-Frans en Frans. Toch voorzien de teams daarin geen obstakel. “Onze waardering voor DEPT's expertise en de behaalde resultaten van het Nederlandse en Belgische team hebben het vertrouwen van hun stap naar de Franse markt versterkt,” zegt Anouk Pullens, digital manager bij Eucerin Nederland.
DEPT belooft een innovatieve benadering die niet alleen de merkstrategie versterkt, maar ook de weg vrijmaakt voor toekomstige groei. “We hebben zin om onze reis voort te zetten én uit te breiden naar Frankrijk om onze expertise in te zetten zodat deze merken digitaal nog groter kunnen worden", aldus Guido Luiten, account manager digital marketing.