DEPT wil ambities in creative tech verwezenlijken met versterking team

DEPT wil ambities in creative tech verwezenlijken met versterking team

16-11-2022 (15:00) - Bureaus

Zowel nationaal als internationaal is DEPT® gegroeid en heeft nieuwe klanten mogen verwelkomen waaronder Bitvavo, Triumph, Johnny Walker en smart. Om kwaliteit te behouden en tegelijkertijd verder te kunnen groeien, is het managementteam van de creatieve tak binnen DEPT® Nederland versterkt.

Stephanie Legué (operations director), Thomas van Slooten (client services director) en Heleen Hidskes (head of strategy) zijn onlangs toegetreden tot het managementteam. Het drietal werkt al langer bij DEPT® en neemt nu samen met René Verbong (executive creative director) en Jord Wessels (managing director brand & advertising) de dagelijkse leiding van het creatieve team op zich. Om de internationale groei door te zetten, maakt de voormalige head of strategy, Rens Verweij, de stap naar een Europese rol. Hij wordt VP of creative strategy in Europa.

Technologie en creativiteit

Jord Wessels zegt: “We kunnen ons nu nog meer focussen op de combinatie van technologie en creativiteit. Zo komen alle disciplines samen en hebben we voor zowel bestaande als nieuwe klanten een uniek aanbod om te accelereren in een steeds snellere digitale wereld. We blijven op die manier voorlopen op wat gaat komen en een essentiële partner voor onze klanten.”

Creatieve opleidingstraject

Omtrent talent heeft DEPT® ook veel ambitie voor de toekomst. Stephanie Legué vertelt: “Op de creatieve vloer lopen ondertussen meer dan honderd talenten rond – daar zijn we enorm trots op. Die groei behaalden we door ieders kwaliteiten te bundelen en samen prijswinnend werk te leveren. Die krachten willen nog meer naar boven halen, al vanaf de start van iemands carrière. Met ons nieuw gelanceerde creatieve opleidingstraject hopen we daar extra aan bij te dragen. Dit blijft een van de belangrijk speerpunten voor de toekomst.”  

 

Foto: v.l.n.r.: Jord Wessels, Stephanie Legué, Heleen Hidskes, René Verbong (boven), Thomas van Slooten (onder).


Media

Marketing

Economisch