Diageo kiest Colourcake

28-11-2023 (14:05) - Bureaus

Diageo en Colourcake beginnen aan een samenwerking, waarbij het herdefiniëren van de grenzen van design en print binnen de Diageo Luxury portfolio centraal staat.

De samenwerking ging van start met de ontwikkeling van de Johnnie Walker Blue Elusive Umami sample box. Dylan Bartels, Account Manager Print bij Colourcake: "Deze exclusieve whisky stelt hoge eisen, met slechts één vat van de 25.000 die aan de criteria voldoen, was het onze uitdaging om die uitmuntendheid te evenaren in de verpakking. We richtten ons op het vastleggen van die diepte en dimensie in de uitvoering, als afspiegeling van de gelaagde complexiteit van de whisky zelf."

Valentijn Elderenbosch - Marketing Manager Luxury Benelux bij Diageo: "Eerder dit jaar was ik actief op zoek naar een partner in design die de Luxury standaarden kon verhogen voor de print- en designprojecten van een aantal van onze merken, waaronder Johnnie Walker Blue Label, de Singleton en Don Julio. Ik hoorde via vrienden en collega's uit de industrie obver het werk van Colourcake en besloot een aantal proefprojecten met hen uit te voeren. De creativiteit van het team, evenals hun professionaliteit heeft geleid tot geweldige resultaten, waaronder deze Johnnie Walker Blue Label Elusive Umami sample boxes. Bovendien creëerde het bedrijf vaste contactpunten voor ons van ontwerpers, projectmanagers en creatieven, wat het makkelijker maakt om mee te werken."

Diageo is wereldwijd marktleider in premium gedistilleerde dranken en biedt een portfolio van merken die vakmanschap en uitmuntendheid belichamen, zoals Johnnie Walker Blue Label, The Singleton, Don Julio en Zacapa.
 


Media

Marketing

Economisch