Did Another Thing: 'merkactivatiebureau met een nieuw geluid'
Met meer dan een decennium aan ervaring in de bureauwereld en een achtergrond in de voorhoede van de elektronische muziekcultuur, opent Did Another Thing dit najaar officieel zijn deuren. Aan het roer staan Twan Ronnes en Minggus Dorpmans, die in samenwerking met een breed netwerk aan creatieven merken verbindt met de generaties Y en Z.
Het tweetal werkte eerder samen bij het Londense insights-agency Protein. Ronnes is sindsdien vijf jaar actief als freelance digitaal strateeg voor onder andere Ja¨germeister, Amsterdam Dance Event en verschillende agencies, terwijl Dorpmans bouwde aan organisaties als The Social Hub en Pearl Drums, en mede-eigenaar is van Periscoop Design Agency. Met Did Another Thing slaan ze de handen opnieuw ineen.
Verder kijken dan een verzameling KPI's
“Die ervaring en onze gedeelde passie voor cultuur zetten we om in campagnes en activaties die niet alleen waardevol zijn voor onze partners, maar ook iets bijdragen aan de subculturen waarbinnen we opereren”, vertelt Ronnes. Dorpmans: “We hebben diepe wortels in werelden van elektronische muziek en popcultuur, waardoor we in staat zijn om authentieke campagnes te creëren die verder gaan dan zomaar een activatie en verder kijken dan een verzameling KPI’s.”
Did Another Thing heeft zich voorbereid op het debuut, en met succes: merken en organisaties als Ja¨germeister en Dekmantel zijn al aan boord gestapt, en bovendien is Did Another Thing actief als preferred activatiepartner voor het Amsterdam Dance Event.