Dubbele strategische versterking voor iO
iO voegt twee ervaren strategen toe aan de strategische teams. Het digitale bureau dat marketing, technologie en creativiteit integreert, kan door het aannemen van Massood Talha en Jelle Plas zijn klanten een nog sterkere customer experience (CX) en service design bieden.
Masood Talha zal innovatieve producten ontwikkelen, toonaangevende platformen bouwen en diensten ontwerpen om de verwachtingen van klanten te overtreffen. Hij heeft volop ervaring opgedaan bij bureaus als Bothrs en November Five.
Ook Jelle Plass heeft indrukwekkende referenties, zoals DEPT, Bothrs en Emakina in Nederland en België. Deze digital product designer en AI-expert zal zich onder meer verdiepen in artificiële intelligentie en hoe iO zijn klanten er echte meerwaarde mee kan bieden.
Merkbelofte overstijgen
Dennis Snijders, Service Line Director Strategy bij iO, legt uit dat iO zich richt op het ontwikkelen van klantervaringen die de merkbelofte overstijgen: “Dat is wat we bedoelen met ons credo “Experience is everything”. Want alleen zo kan een organisatie zich tegenover andere spelers differentiëren en een voorsprong nemen op de concurrentie – you have to ‘walk the talk’.”
“Om samen met onze klanten tot die optimale dienst-, product- en merkbelevingen te komen, hebben we de senioriteit en het breed georiënteerde perspectief van CX-experten als Masood en Jelle nodig”, vervolgt Dennis Snijders, “Zij ontwerpen en ontwikkelen samen met onze klanten de grote of kleine innovaties die écht toegevoegde waarde brengen naar hun eindklanten.”