Dunkin' herpositioneert samen met Flik Flak op social

Dunkin' herpositioneert samen met Flik Flak op social

29-07-2025 (10:19) - Bureaus

Dunkin' Benelux kiest Flik Flak voor hun nieuwe social strategie. De keuze voor het TikTok-bureau is onderdeel van een herpositionering van de fastfoodketen, waarbij het merk niet langer bekend wil staan om zijn donuts, maar juist om zijn koffie, matcha en hartige snacks.

"Onze ambitie is om van Dunkin’ een vast onderdeel te maken van het dagelijks leven van onze doelgroep", zegt Youssef Besali, CMO van Dunkin’ Benelux. "TikTok speelt daarin een sleutelrol. Met Flik Flak aan onze zijde vertalen we die ambitie naar creatieve formats die passen bij het tempo en de toon van Gen Z."

Samenwerking met Flik Flak

Als full-service contentbureau met een specialisatie in TikTok is deze klus Flik Flak op het lijf geschreven. Door het ontwikkelen van herkenbare formats, het inspelen op trends en het actief betrekken van de community, willen beide partijen authentieke en betrokken aanwezigheid op TikTok realiseren.

Carlijn van Wulfften Palthe, Operationeel Directeur bij Flik Flak: "Dunkin’ is een energiek, positief en visueel sterk merk - wat het sowieso al een feestje maakt om voor te werken. Vanaf het begin was er een duidelijke klik in ambitie en aanpak, en we kijken ernaar uit om samen met Dunkin’ een herkenbare en sterke aanwezigheid op TikTok te bouwen."

De eerste video’s staan inmiddels live op het TikTok-account van @dunkin_nl.


Media

Marketing

Economisch