‘Eerlijke’ documercial Beter Horen

18-06-2015 (07:19) - Bureaus

In een nieuwe documercial van Beter Horen staat het eerlijke verhaal centraal. In documentairestijl vertelt klant Teun Botterweg hoe hij te horen kreeg dat hij niet alles kon verwachten. Gouden bergen wil de keten niet beloven.
 
De documercial maakt deel uit een van 360 ? aanpak waarin storytelling centraal staat. Aan mensen met gehoorproblemen is gevraagd om hun persoonlijke verhaal te delen. Dit geeft een beeld van de barrières die ze ervaren om iets aan hun gehoorproblemen te doen. Het verhaal wordt verteld op televisie, radio, in print, online en via DM.
 
Freelance creatief team: ‘Rob & Roland’
Concept: Rob Severein, Roland van Beveren
Regie: Erik Lieshout (Outcast pictures)
Camera en editing: Reinier van Brummelen
Producer: Francoise Tanis
Sound engineer: Hans Van de Loo (studio Alfred Klaassen)
Verantwoordelijk bij Beter Horen: Mariël Reijrink, Ester Renssen, Dorenda Nefkens 

Media

Marketing

Economisch