Energize in actie voor PLUS

28-08-2015 (11:37) - Bureaus

11.07 uur - Voor de nieuwe spaaractie van PLUS, PLUSBRiCKS, ontwikkelde Energize de online campagne, actiesite en videocontent.

Klanten ontvangen vanaf 30 augustus bij elke vijftien euro aan boodschappen een flowpack met één van de zestig unieke bouwstenen om een eigen PLUS supermarkt te bouwen.


Voor de ontwikkeling van de campagne gebruikte Energize de creatieve kracht van zes kleine liefhebbers. Aan de kinderen werd gevraagd om al hun fantasie uit de kast te halen en los te laten op hun ideale PLUS supermarkt. Met de vraag: “Als jij de baas van de supermarkt zou zijn, hoe zou deze er dan uitzien?” werden de kinderen uitgedaagd hun eigen droomsupermarkt te bouwen. Dit leverde fantasierijke supermarkten en unieke verhalen op. Door deze verhalen te registreren en ook te delen hoopt PLUS andere kinderen te motiveren aan de slag te gaan met PLUSBRiCKS.


Kinderen vanaf 27 september ook opgeroepen om, via hun ouders, op de Facebookpagina van PLUS een foto van hun eigen supermarkt te delen ter inspiratie voor andere kinderen. Zo maken ze ook nog kans om op een dag de baas te zijn van een échte PLUS supermarkt.


Media

Marketing

Economisch