FindFactory en Webworx bundelen krachten
Digital agency FindFactory heeft haar participatie in Webworx aangekondigd. Hiermee zet het in op een sterke alliantie die voortkomt uit een 'DNA-match' tussen beide partijen. Deze samenwerking komt van twee ervaren bedrijfseigenaren die hun expertise in online marketing, websitebouw en het ontwerp van digitale platforms combineren om hun klanten een superieur digitaal aanbod te leveren.
Jeroen Denissen, eigenaar van Webworx, met meer dan twintig jaar ervaring in het bouwen van websites, is nu officieel zakenpartners met Rob Bogaers, eigenaar van FindFactory, wie circa achttien jaar actief is in de onlinemarketingwereld.
Ontstaan van het partnerschap
“We kregen steeds vaker van klanten de vraag of FindFactory niet ook technische optimalisaties of redesigns van hun platform kunnen oppakken. Vanaf daar ging het balletje rollen tot de strategische samenwerking met Webworx. Met hen kunnen we expertises bieden die eerder ontbraken in onze portefeuille, zoals UX-design, webdesign, webontwikkeling, platform- en shopontwikkeling,” vertelt Bogaers.
Gezamenlijke ambitie: het perfecte dashboard
Eén van de gezamenlijke ambities van Bogaers en Denissen is de opzet van het perfecte dashboard. Dit zodat prestaties van klantenshops nog inzichtelijker en gebruiksvriendelijker worden. De e-commerce expertise van Webworx in Shopify, WooCommerce en een maatwerk aanpak van koppelingen aan o.a. Exact, zal bijdragen aan de ontwikkeling van dit doel.