Globrands herlanceert als dé verbale agency voor merken in beweging
Globrands, al bijna 40 jaar lang dé autoriteit in Nederland op het gebied van naming (oa. bekend van de namen Menzis, Milner, Geldmaat, Senseo, Flippo, Schuddebuikjes, Zoover en DigiD) , kondigt haar herpositionering aan.
Met een vernieuwde visie en een frisse visuele identiteit positioneert Globrands zich als verbal agency dat merken in beweging zet. Een evolutie van het bureau, dat zich nu ook buiten het domein van naamgeving positioneert.
De klanten van het bureau worden steeds internationaler, groeien en breiden zich uit. Met deze groei herdefiniëren zij zichzelf en hun wereld. Globrands ondersteunt deze merken met een verbale identiteit en naamgeving die harten van doelgroepen verovert en nieuwe markten opent.
”Al jaren lang helpen wij merken zich te positioneren middels taal. Met dit bredere en internationale perspectief brengen we nu nog meer dan dat. We leggen een sterk strategisch fundament door toekomstvisie naar een unieke verbale identiteit te vertalen, die het merk helpt om haar grenzen te verleggen en om te groeien", zegt Margot Jegerings, Verbal and Naming Strategist
Merknaamgeving heeft altijd in het DNA van Globrands gezeten, maar het strategische advies behelst veel meer dan enkel naamgeving. Daarom legt het bureau nu meer nadruk op strategie en verbale identiteiten. Globrands kan hierbij putten uit een aanzienlijke staat van dienst met inspirerende voorbeelden.Deze hernieuwde focus is vertaald in een nieuwe visuele identiteit die fris oogt en ervaren leiderschap uitstraalt.=
Over Globrands
Globrands positioneert zich als dé specialist in merknaamgeving en verbale identiteit in Nederland. Met een team van 9 professionals en jarenlange ervaring heeft het een uitgebreide portfolio van succesvolle projecten. Met de juiste woorden helpt Globrands merken hun strategische doelen te bereiken en hun publiek te raken.