Greenberry lanceert nieuwe tak voor incompany trainingen

Greenberry lanceert nieuwe tak voor incompany trainingen

09-09-2024 (12:15) - Bureaus

Strategisch designbureau Greenberry introduceert Greenberry Academy. Deze nieuwe tak biedt incompany trainingen, gericht op het ontwikkelen van drie essentiële soft skills: creativiteit, empathie en maakkracht.

Greenberry past deze vaardigheden standaard toe in strategische ontwerptrajecten en digitale producten voor klanten, en heeft deze expertise nu ook vertaald naar de Greenberry Academy. Deze soft skills vormen de basis van succesvol veranderen en innoveren. Niet alleen verbeteren ze persoonlijke groei, maar ook dragen ze bij aan meer werkplezier, wat zorgt voor minder stress en gelukkigere medewerkers. 

"De soft skill ‘creativiteit’ plaatsen mensen vaak in een hokje, alsof het alleen maar geldt voor mensen met een creatieve rol," vertelt Alain Dujardin, creatief directeur, principal en eigenaar van Greenberry Academy. "Maar creativiteit is een vaardigheid die in je dagelijks denken en doen kunt gebruiken, en is zelfs noodzakelijker dan ooit gezien de vele uitdagingen van deze tijd. Hierdoor maak je betere keuzes, groeit je empathie en daarmee je maakkracht."

Op maat gemaakt

Het aanbod van de incompany trainingen van Greenberry Academy bestaat uit: co-creëren met je doelgroep, plan de toekomst, creatief leidinggeven, denken en doen als een ontwerper, creatief denken, experimenteren kun je leren en digitale toegankelijkheid. Greenberry maakt alle trainingen op maat volgens de behoeften van het team.

Daarbij gebruikt Greenberry Academy de Learning to Tasks-methode, die ervoor zorgt dat teamleden de nieuwe vaardigheden effectief kunnen integreren in de dagelijkse praktijk en beter kunnen vasthouden. De trainingen zijn gebaseerd op uitgebreide kennis en expertise in strategisch ontwerp, en worden gegeven door praktijkervaren trainers. De eerste klanten voor wie Greenberry Academy al een incompany training heeft verzorgd zijn Cegeka, Infomedics en Traverse Groep.

 


Media

Marketing

Economisch