
GTIA kiest Serviceplan PR-partner Benelux
De Global Technology Industry Association (GTIA), een wereldwijde non-profitorganisatie die zich inzet voor het ondersteunen en verbinden van bedrijven en professionals in de IT-sector, heeft Serviceplan Amsterdam gekozen als nieuw PR-bureau in de Benelux. De samenwerking is gericht op het vergroten van de naamsbekendheid van GTIA in de regio door middel van een strategische mix van traditionele en vernieuwende PR-aanpakken.
GTIA streeft ernaar om bedrijven en IT-professionals met elkaar te verbinden en samenwerking en innovatie te stimuleren. Met de ondersteuning van Serviceplan Amsterdam wil GTIA haar zichtbaarheid in de Benelux vergroten en haar boodschap consistent uitdragen. Dit zal Serviceplan doen met een op maat gemaakte PR-strategie die onder meer bestaat uit het versterken van de GTIA-community binnen de Benelux, het verzorgen van consistente en impactvolle communicatie in vakmedia en bredere nieuwsplatforms, en het vergroten van webverkeer en het ledenbestand via innovatieve PR-initiatieven en digitale campagnes.
Katrin Giza, manager van de GTIA Benelux-community: 'GTIA blijft toegewijd aan haar missie: het ondersteunen van onze leden door waardevolle voordelen, betrouwbare bronnen en netwerkmogelijkheden te bieden. Internationaal vertegenwoordigt GTIA tienduizenden professionals van meer dan 2.000 MSP’s, solution providers, vendoren, distributeurs en andere bedrijven binnen het kanaal.'
GTIA heeft wereldwijd tienduizenden leden en heeft de ambitie om ook in onze regio zichtbaarder en invloedrijker te worden.