Hammerfest aan de slag voor IKEA

01-05-2023 (16:17) - Bureaus

Na een intensieve en strak georganiseerde pitch van ruim twee maanden gaat IKEA Nederland een lange termijn partnership aan met social first creative agency Hammerfest.

Het bureau gaat IKEA ondersteunen met het strategisch inzetten van social om bij te dragen aan de groei- en impact ambities van het merk. IKEA streeft ernaar een merk te zijn voor iedereen. Hammerfest gaat dit, met een vernieuwde aanpak, op social uitbouwen.

Guy Lokhoff (founder and executive creative director bij Hammerfest): “We zijn enorm trots dat we voor IKEA aan de slag mogen. De ambitie ‘to create a better everyday life for the many people’ past goed bij de visie die Hammerfest heeft op wat goede social communicatie is.”

Carolien Hulstman (Marketing Manager bij IKEA): “We zijn erg blij met de nieuwe samenwerking met Hammerfest. Hun visie op merkstrategie binnen het sociale domein sprak ons erg aan en ze weten goed creatieve, relevante ideeën voor verschillende doelgroepen en platforms te matchen met de visie en positionering van IKEA.“

Het eerste werk is inmiddels te zien op de social kanalen van IKEA.
 


Media

Marketing

Economisch