Handpicked agencies neemt GRRR over

23-11-2023 (10:13) - Bureaus

GRRR, de creative digital agency met een focus op het reëren van impactvolle digitale ervaringen, heeft zich aangesloten bij Handpicked agencies. Door de toevoeging van GRRR vestigt het bureaunetwerk zich nu ook in Amsterdam.

Co-founder Rolf Coppens: “We wilden ons aansluiten bij een netwerk en Handpicked voert al jaren de Emerce lijst aan, dit sluit aan bij onze ambitie om bij de top te horen. Het feit dat Handpicked niet de venture capital route koos en juist medewerkers mede-eigenaar maakt versterkt onze klik.”

Zinnige zaken

GRRR is een design gedreven strategisch digitaal bureau, met een focus op klanten die het bureau beschrijft als 'zinnige zaken'. Digitaal werk waarin idealisme en zakelijke groei hand in hand gaan. Binnen Handpicked wordt GRRR op organisatiegerelateerde domeinen als finance en HR ondersteund, waardoor er meer focus ontstaat. Door intensief samen te werken met andere bureaus binnen de groep kan GRRR opdrachtgevers breder bedienen zonder de expertise zelf in huis te hoeven halen. Hierdoor kunnen teamleden zich specialiseren in de diepte. In de afgelopen twee decennia is GRRR met werk voor organisaties als The Ocean Cleanup, Fastned, uiteenlopende overheden en culturele instellingen als Melkweg en Stedelijk Museum koploper geweest in het samenbrengen van technologie en creativiteit om maatschappelijke impact te maken.

Natuurlijke stap

Jelmer Boomsma, co-founder van GRRR: ”Vanaf het begin hadden we een klik met de cultuur van Handpicked. Net als wij hebben zij mensen en impact op één staan. We delen het doel om verandering op gang te brengen. Binnen het netwerk kunnen wij in volledige openheid sparren met de andere digitale specialisten. Zeer belangrijk in een tijd waarin digitale uitdagingen onze samenleving vormgeven, denk aan AI bias en privacy. Door deze bundeling van krachten kunnen we oplossingen versnellen voor organisaties met een inclusieve en klimaatpositieve focus.”

Rob Peters, co-founder van Handpicked agencies: "De keuze om GRRR in onze groep op te nemen was een natuurlijke stap voor ons. GRRR past perfect bij onze visie om organisaties door heel Nederland te helpen met het innoveren van hun dienstverlening en klantervaring, om zo vorm te geven aan de wereld van morgen. De locatie in Amsterdam zorgt er daarnaast voor dat we nog dichter bij onze klanten zitten en onze geïntegreerde dienstverlening vanuit Amsterdam kunnen doorontwikkelen." 


Media

Marketing

Economisch