Happy Horizon en Adyen gaan samenwerken
Creative digital agency Happy Horizon heeft een nieuw strategisch partnership gesloten met Adyen.
Met dit partnerschap wil Happy Horizon de betalingsprocessen voor haar opdrachtgevers optimaliseren.
Nieuwe mogelijkheden
Dankzij deze samenwerking krijgen klanten van Happy Horizon toegang tot een netwerk van betaalexperts, wat met name e-commerce klanten enorm ten goede zal komen. Klanten van Happy Horizon krijgen een reeks nieuwe mogelijkheden. Zo wordt machine learning ingezet om autorisatie- en conversiepercentages te verhogen en daarmee online betalingen te optimaliseren. En kunnen bijvoorbeeld goede doelen eenvoudig ondersteund worden bij de afrekening van donaties.
Rick Burgers, namens Happy Horizon betrokken bij de totstandkoming van dit partnership: “We zijn nu nog beter in staat om een veilige en probleemloze betaalervaring te creëren voor onze opdrachtgevers. Waardoor de betaalmogelijkheden die een consument zo vanzelfsprekend vindt, ook echt daadwerkelijk vanzelfsprekend zijn.”
Julien Marlier, Country manager Belgium & Netherlands bij Adyen, licht toe: "Happy Horizon en Adyen hebben de afgelopen jaren al vele bedrijven geholpen met hun e-commerce strategie. Dit nieuwe partnership zorgt ervoor dat het optimaliseren van betalingen een belangrijk onderdeel wordt van deze strategie. Het samenvoegen van onze expertises geeft een absolute meerwaarde in het bieden van de juiste oplossingen voor de klant."
De eerste klanten worden binnenkort aangesloten, zowel in Nederland als internationaal. Hiermee krijgen zij toegang tot Adyens services en kunnen zij profiteren van lokale betaalmethoden die in specifieke markten de voorkeur hebben van consumenten.