
Happy Horizon gaat digitale groei Provalliance aanjagen
Happy Horizon wordt het nieuwe full-service online marketingbureau van Provalliance Nederland, het bedrijf achter kappersmerken BrainWash, Cosmo Hairstyling en Team Kappers. Vanaf januari 2025 is Happy Horizon verantwoordelijk voor de digitale marketing van Provalliance.
Happy Horizon gaat aan de slag met de ontwikkeling van websites voor de verschillende labels van Provalliance. Daarnaast worden e-mailmarketingcampagnes ingezet om klantloyaliteit te versterken en herhaalbezoeken te stimuleren. Ook wordt een lokale marketingstrategie ontwikkeld om de meer dan 250 salons van Provalliance te ondersteunen via automatisering. Door alle digitale marketingactiviteiten onder te brengen bij één bureau, verwacht Provalliance efficiënter te werken en de omzet te laten groeien door zowel klantbehoud als het aantrekken van nieuwe klanten.
Nadine Scholten, Online Marketing Manager bij Provalliance over de samenwerking: “We willen dit jaar digitaal een grote verbeterslag maken en we verwachten dat we met Happy Horizon onze online marketing echt naar een hoger niveau kunnen tillen.”
De eerste campagnes gingen in februari 2025 live en de nieuwe websites zullen in de komende maanden worden uitgerold.