Happy Horizon start strategische samenwerking met Neurons
Creative digital agency Happy Horizon kondigt is een strategische samenwerking aangegaan met Neurons, een eyetracking AI en predictive platform. Voor Happy Horizon is dit een volgende stap in hun missie om geavanceerde wetenschap en slimme technologie te integreren in creatieve marketingstrategieën voor haar opdrachtgevers.
"Door onze krachten te bundelen met Neurons, versterken we ons vermogen om diepgaande, datagestuurde inzichten in consumentengedrag te verkrijgen," zegt Heidi Anthonis, CIO van Happy Horizon. "Dit partnerschap stelt ons in staat om creatieve oplossingen te bieden die nauwkeuriger en effectiever zijn. Een mooi voorbeeld hiervan het pre-testen van campagnemateriaal voor grote campagnes. We verhogen hiermee de kans op succes voor onze opdrachtgevers."
Neurons staat bekend om haar real-life toepassingen van eye-trackingtechnologie en AI, waarmee ze bedrijven helpen creatieve en strategische beslissingen te nemen door beter te begrijpen hoe consumenten omgaan met producten en media. Door de technologie van Neurons te combineren met de creatieve en strategische expertise van Happy Horizon, kan het bureau nu een nog rijkere, op data gebaseerde creatieve ervaring bieden aan haar klanten.
Verfijnen van marketingcampagnes
De samenwerking richt zich op het verfijnen van marketingcampagnes, het verbeteren van gebruikerservaringen en het optimaliseren van digitale content. Dit alles met het doel om de betrokkenheid en conversies voor klanten van Happy Horizon te verhogen.