Hattrick voor Woedend! met nieuwe klanten Pharos, ZilverWerkt en Space for Talent

Hattrick voor Woedend! met nieuwe klanten Pharos, ZilverWerkt en Space for Talent

16-10-2024 (09:00) - Bureaus

Het creatieve bureau Woedend! The New Creatives boekt succes na herpositionering en kondigt de komstvan drie nieuwe klanten aan: Pharos, ZilverWerkt en Space for Talent. Deze aanwinsten volgen kort na de recente herpositionering van het bureau én de toevoeging van Seema Sharma (rechts) als nieuwe creatief partner.

Seema: “Een van de belangrijkste keuzes in onze herpositionering was om meer de focus te leggen op wat wij noemen ‘social by design’. Dat is onze manier om merkdenken, dat we een beetje zijn verloren door de vluchtigheid van social media, terug te brengen en tegelijkertijd de toenemende noodzaak van sociale impact voor merken en organisaties te omarmen. We hebben ervoor gekozen om dit nóg meer leidend te maken in alles dat we doen. Dat geeft niet alleen een hele fijne focus, maar is ook hard nodig om belangrijke vraagstukken helpen op te lossen."

Gezondheidsverschillen terugdringen voor Pharos

Het landelijk expertisecentrum Pharos draagt bij aan het terugdringen van grote gezondheidsverschillen en heeft na een bureau oriëntatie voor Woedend! gekozen. Het bureau zal bijdragen aan de missie om de gezondheidsverschillen in Nederland in 2040 met 30% te verkleinen. Paul Woltering, mede-eigenaar van Woedend! The New Creatives, legt uit: “Het terugdringen van gezondheidsverschillen is een grote uitdaging. Wij willen hierin een leidende rol spelen en tegelijkertijd de community en stakeholders een platform bieden”. Wij spelen graag een strategische rol om dit bij elkaar te brengen.”

Doorwerkers normaliseren voor ZilverWerkt

Ook ZilverWerkt, een organisatie die zich inzet voor het normaliseren van doorwerkers, is een samenwerking gestart met Woedend! ZilverWerkt richt zich op mensen die na hun pensioen die willen blijven werken en wil bedrijven bewust maken van de waarde van deze doelgroep. Chantall Olthoff, managing director van ZilverWerkt, licht toe: “We zien dat veel bedrijven nog onbekend zijn met het potentieel van doorwerkers; mensen die doorwerken na hun pensioen. Hier kunnen we Woedend!’s onconventionele manier van denken goed bij gebruiken om dit op de kaart te zetten.” 

Talenten werven voor astronauten op aarde

Het NSO, Space Ned en Space Campus hebben Woedend! The New Creatives na een pitch gekozen om te helpen bij het werven van talent om in de space sector te werken. Woltering: “Het is belangrijk dat er de komende jaren genoeg talent wordt aangetrokken in de space sector. Dit gaat niet over astronauten of missies naar de maan. Het gaat om directe impact op het dagelijks leven hier op aarde, zoals het gebruik van satellietdata om klimaatverandering in kaart te brengen, landbouwproductiviteit te verbeteren, en het monitoren van de luchtkwaliteit. De perceptie heerst dat space ver weg is of dat deze sector voor een elitegroep is – dat willen we doorbreken. Met ‘Space is here’ we laten zien dat ruimtevaarttechnologie een onmisbare rol speelt bij het oplossen van dringende mondiale vraagstukken.”

Vorige week is Space for Talent, onder toeziend oog van 70 astronauten, onder wie Andre Kuipers, officieel gelanceerd.


Media

Marketing

Economisch