Havas+Lemz breidt speelveld uit met internationaal label Havas Play

22-03-2023 (10:05) - Bureaus

Het branded content en partnerships-team van Havas+Lemz lanceert vandaag Havas Play, een nieuw label dat relaties tussen merken en mensen op het snijvlak van entertainment, sport, gaming, muziek, film, kunst en cultuur opbouwt.

Met Havas Play wil het bureausamenwerkingen aan gaan met merken op het gebied van meer disciplines, onder andere in de entertainmentindustrie. 

Vivendi netwerk

Samenwerking met Play betekent dat merken onder andere toegang krijgen tot het Vivendi netwerk, actief in de entertainmentindustrie op het gebied van muziek, film, games, uitgevers, kunst en media. Met dit initiatief wil Havas Lemz hun klanten beter bedienen vanuit de disciplines media, creatie en entertainment (nationaal en internationaal). De propositie is gebouwd rondom partnerships, influencer marketing, experiential & live events, sponsorships, social media activation & amplification, PR en branded entertainment.

Recente samenwerkingen

Vanuit Havas Play zijn er inmiddels meerdere concepten ontwikkeld, zoals in Nederland A Tale in Tech voor KIA EV, of Het lichthuis met Typhoon voor Philips Hue en Stream to Regreen voor Justdiggit. Internationaal is Havas Play partnerships aangegaan en heeft campagnes ontwikkeld voor onder andere Accor, Paris Saint Germain, Louis Vuitton, FIFA, Puma, Jameson, Harman Kardon, Axa en L’Enfant Bleu.

Team

Het team bestaat uit Elias Reinheimer (chief creative officer), Mira de Mönnink (director branded content and partnerships), Karen Messchaert (head of content), Fabian van den Ende (sr. creative projectmanager), Jint van den Brink (contentmanager), Maaike Taris (sr. creative strategist), Florine Dirven (creative) en Remco Marinus (ecd havas lemz).


Media

Marketing

Economisch