Hibou verwelkomt twee nieuwe gezichten voor AI en PR

Hibou verwelkomt twee nieuwe gezichten voor AI en PR

09-07-2025 (09:48) - Bureaus

Hibou heeft er sinds begin juni twee nieuwe gezichten bij: Jamal Allam en Björn van den Ham. Met hun ervaring in technologie en media is het duo van toegevoegde waarde voor het groeiende team van het Amsterdamse PR- en influencerbureau. De uitbreiding volgt kort na de lancering van de nieuwe positionering 'Neem de leiding' en Hibou/x.

Op de foto: Björn van den Ham (links) en Jamal Allam

Hibou/x is het nieuwe innovatielabel van Hibou en focust zich op de inzet van AI binnen de dienstverlening. Met de komt Jamal Allam krijgt dit een extra impuls. Allam heeft zich bij Crowdtech ontwikkeld tot AI-expert en  brengt vanuit daar zowel academische en technische kennis mee. Samen met AI lead Maarten Wesseling en het team zal hij sleutelen aan gepersonaliseerde AI-avatars, de zogenoemde digital humans, en de inzet van AI-agents voor opdrachtgevers. 

Een PR-consultant met ervaring

Björn van den Ham is gestart als senior PR-consultant en neemt jarenlange ervaring in media en communicatie met mee. Hij komt over van Bright8, waar hij werkte aan marketing- en PR-strategieën voor klanten in de tech-, finance- en logistieksector. Dankzij zijn brede mediakennis is hij van grote strategische waarde voor langlopende opdrachtgevers zoals Saxo, iDEAL en SVn. 

John Meulemans, partner Hibou/x is enthousiast over de versterkingen: "We halen expertise, energie en nieuwsgierigheid in huis. Hierdoor kunnen we ons blijven focussen op de doorontwikkeling van onze dienstverlening die zich bevindt op het snijvlak van analyse, creativiteit en technologie."


Media

Marketing

Economisch