Hoe regelen mevrouw Stemband en Big Brother-Ruud hun pensioen?

08-07-2015 (10:53) - Bureaus

10.55 uur Vandaag lanceert Nationale-Nederlanden de online film ‘Pensioenpotjes’. En in de film zien we enkele oude bekenden van de Nederlandse tv. Herken jij ze?
 
Met de film van Tribal DDB Worldwide, Amsterdam brengt de financiële dienstverlener haar Pensioen Ophelder Service en het pensioenbewustzijn op een ludieke manier onder de aandacht.
 
In de online film maken we opnieuw kennis met een aantal publiekslievelingen, die zich met hun eerste baantje in één klap in ons collectieve geheugen hebben genesteld. Nationale-Nederlanden is op bezoek gegaan bij voormalige televisiesterren als mevrouw Stemband en de kinderen van het onbewoonde eiland uit Kinderen voor Kinderen. Om erachter te komen hoe het nu met ze gaat en hoe het ze in de rest van hun loopbaan vergaan is.
 
Yoram Schwarz, directeur Marketing en Strategie van Nationale-Nederlanden Pensioen, licht toe: 'Met de Pensioen Ophelder Service beantwoorden we persoonlijk vragen van consumenten over pensioenpotjes. Deze campagne sluit naadloos aan bij onze ambitie om het pensioenbewustzijn in Nederland te vergroten. En dat is hard nodig, want de verantwoordelijkheden voor pensioenbeslissingen komen ook steeds meer bij het individu te liggen. Er is dus werk aan de winkel. De Ophelder Manager geeft telefonisch antwoord op vragen en daarnaast geeft de gratis online tool, de Pensioen Ophelder Indicator, inzicht in de verschillen tussen de oude en nieuwe pensioenregeling.'

Media

Marketing

Economisch