
Hoog Catharijne en Kumpany trappen samenwerking af met het Dribbelplein
Hoog Catharijne heeft na een bureaupitch experience marketing bureau Kumpany geselecteerd als een van de vaste partners voor creatieve activaties in en rond het winkelcentrum. De samenwerking start deze zomer direct met een sportieve knaller: het Dribbelplein.
Op het plein tussen Utrecht Centraal en Hoog Catharijne dagen jonge bezoekers elkaar uit met basketbalchallenges, clinics en ‘beat the pro’-sessies, met onder meer 3x3-international Dimeo van der Horst.
Het Dribbelplein is de eerste van een reeks activaties die de komende tijd samen wordt uitgerold. Wat er nog meer aankomt? Dat blijft nog even geheim, maar dat er meer komt, staat vast.
"Het gevoel bij Kumpany was direct goed", zegt Julia Bakker, Marketing Communication Manager bij Hoog Catharijne. "De ideeën zijn verrassend, activerend en sluiten perfect aan op onze ambitie om een bruisende bestemming te zijn voor winkelend én recreërend publiek. Vanuit Hoog Catharijne streven we er altijd naar om onze bezoekers te verrassen met nieuwe belevingen."
"Hoog Catharijne is een unieke plek", vult Jasper Admiraal, Managing Partner bij Kumpany, aan. "Hier komen dagelijks duizenden mensen samen, perfect voor impactvolle activaties."
Kumpany is verantwoordelijk voor het concept, de programmering in samenwerking met 3x3 Unites, en de volledige productie. Het Dribbelplein is deze week live te beleven voor de stationsentree van Hoog Catharijne.