HPB | het PR Bureau neemt Likefriends over

HPB | het PR Bureau neemt Likefriends over

08-09-2022 (08:30) - Bureaus

HPB | Het PR Bureau neemt het digitaal creatief bureau Likefriends over. Oprichter Stef de Jong (36) treedt per direct toe als partner bij HPB. Hij vervult er de functie van Chief Creative Officer.
 
De motion studio van Likefriends, waar nu vijf specialisten werken op het gebied van digital branding, social media en content creatie, wordt opgenomen in het vernieuwde creatieve dienstenaanbod van HPB. Met de overname verdubbelt HPB I Het PR Bureau het creatief strategische team, dat nu uit 12 specialisten bestaat, op een totaal van 45 medewerkers. Een nieuwe fase voor het full service PR agency om merken en organisaties te helpen groeien tot de leiders van morgen is hiermee gestart.
 

toenemende vraag op creatief digitaal gebied

Jacqueline Bosselaar, CEO en founder HPB: “Met de overname komen we tegemoet aan de toenemende vraag van klanten op creatief digitaal gebied. Met behulp van de motion studio voor social media kunnen we pr-strategieën en concepten veel meer tot leven brengen. Denk aan redactionele en creatieve social media posts zoals Instagram Stories en Reels, moving tutorials, motion branding, merkintroducties, campagnes en alle vormen van branded content zoals podcasts. Allemaal zaken die onlosmakelijk verbonden zijn met moderne public relations. Wij zetten ze in om de impact en het bereik van earned marketing te vergroten. Belangrijk voor onze klanten in deze tijd waarin de shift naar web3 plaatsvindt.”

empathie voor mens en maatschappij

Stef de Jong: “Likefriends heeft de afgelopen 10 jaar zowel nationaal als internationaal creatieve campagnes uitgerold waarbij interactie en empathie voor mens en maatschappij centraal stonden. Deze zienswijze sluit enorm aan bij de visie van HPB - dat streeft naar het toevoegen van werkelijke waarde aan het leven van mensen op basis van Facts, Attention, Meaning en Earned. Door deze samenwerking komen pr-specialisten, strategen, creatieven en contentmakers bij elkaar, waarmee we direct de invloed van ons werk vergroten.” 

Media

Marketing

Economisch