Impact agencies Teamplayers en More2Win fuseren tot More2Win

Impact agencies Teamplayers en More2Win fuseren tot More2Win

06-01-2025 (10:58) - Bureaus

Per januari zijn Teamplayers en More2W samengegaan onder één vlag. Dat doen ze onder de naam More2Win. Er is nog veel meer te winnen wanneer het gaat om het vergroten én vermarkten van de maatschappelijke waarde van sport. En vooral op een frisse, positieve manier, waardoor iedereen zin krijgt om mee te veranderen.

Waar Teamplayers zich specialiseerde in het vermarkten van maatschappelijke waarde, heeft More2Win een schat aan ervaring op het gebied van het ontwerpen van impactprogramma’s en het meten ervan. In de nieuwe bedrijfsopzet vullen de expertises van beide teams elkaar feilloos aan en versterken zij de resultaten. In 2024 werkten de teams al veel samen in verschillende samenstellingen op uiteenlopende opdrachten.

Tim van Dooren, oprichter van More2Win, zal het bedrijf verlaten als directeur om zich, na zijn sabbatical, te richten op een nieuw avontuur als impactondernemer. Hij blijft aan boord als aandeelhouder, net als Siem de Jong, Luuk de Jong, Daley Blind en Jan Vertonghen. Samen kijken zij uit naar de vernieuwde A tot Z-propositie die ze de markt kunnen voorschotelen.

Het nieuwe More2Win telt 20 medewerkers. Lex la Gro, Pieter Kuijpers en Michiel van Rijn van Alkemade hebben samen de dagelijkse leiding van de nieuwe organisatie.

More2Win is actief voor klanten als Team Visma | Lease-a-Bike, Missie H2, Roda JC, Ministerie van VWS, Azerion Vrouwen Eredivisie, NOC*NSF, KNVB, PSV Foundation, Pro League België, JustEat Takeaway, BrabantSport, WK Handbal en N.E.C. Kijk voor inspiratie, werk en in-house ontworpen impactprogramma's op more2win.com.
 


Media

Marketing

Economisch